1. Informacje ogólne


Sklep internetowy www.mojezwierzeta.pl jest własnością firmy:

First Class
Zabagno 13
83-115 Swarożyn
tel.: +48 790 228 638
e-mail: sklep@mojezwierzeta.pl
NIP 5922025672
REGON 221662810

numer rachunku bankowego SGB BS:
79 8340 0001 2002 0001 9389 0001


Wszystkie produkty dostępne w ofercie są fabrycznie nowe (o ile opis danego produktu nie stanowi inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Kopiowanie, modyfikowanie, powielanie treści (zdjęć, opisów itp.) zawartych w na stronie sklepu dla celów komercyjnych oraz promocyjnych bez naszej zgody jest zabronione.


2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów


Jeżeli nazwa produktu zawiera liczbę jego sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu. Ceny produktów na stronie kategorii są cenami brutto, na stronach z opisami poszczególnych produktów podane są ceny brutto.


3. Składanie zamówień


Zamówienia przyjmujemy w następujący sposób:

  1. poprzez sklep internetowy www.mojezwierzeta.pl,
  2. pocztą elektroniczną na adres sklep@mojezwierzeta.pl,
  3. telefonicznie pod numerem: +48 790 228 638.


Wysyłka za granicę możliwa jest jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową lub telefonicznie. Koszty wysyłki takiego zamówienia ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia. Sposób płatności przy wysyłce zagranicznej to przedpłata na konto.


4. Sposoby dostawy

Oferujemy następujące możliwości dostarczenia towaru:

• przesyłka kurierem Pocztex24, płatność: przedpłata na konto - paczka dociera przeważnie w ciągu około 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki; za zamówione produkty zapłacą Państwo przelewem, przed wysyłką towaru; przesyłka taka kosztuje 16,61zł.

• przesyłka kurierem Pocztex24, płatność: za pobraniem - paczka dociera przeważnie w ciągu około 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki; za zamówione produkty zapłacą Państwo przy odbiorze kurierowi; przesyłka taka kosztuje 19,68zł.

W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy 650zł, niezależnie od sposobu zapłaty, nasza firma pokrywa koszty wysyłki do Państwa.

Uwagi dotyczące dostawy przesyłek kurierskich oraz sprawdzenia przesyłki przy odbiorze:

Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru ewentualnego naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ponieważ ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji.

Kurier dostarcza przesyłki zwykle w godzinach od 8 do 17. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem celem ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Dlatego zachęcamy, aby skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości).

Aktualny numer telefonów do infolinii firmy kurierskiej DHL: 42 6 345 345.


5. Wysyłka towaru


Towar wysyłamy codziennie w dni robocze. Od złożenia zamówienia czas realizacji wynosi 48 godzin lub przy zamówieniu niektórych produktów dłużej w takim przypadku o terminie realizacji informujemy drogą mailową na podany podczas składania zamówienia bądź rejestracji adres mailowy). Dostawa przesyłki jest realizowana w ciągu 24-48 godzin. Koszt wysyłki ponosi Kupujący.

Zamawiając kilka produktów, wysyłamy je razem w jednej paczce, więc za wysyłkę płacisz tylko raz. Kontaktując się z nami możesz zmieniać swoje zamówienie podzielić je, anulować, łączyć z innym lub skorygować zawarte w nim błędy.

Przykładowo: Twoje poprzednie zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a Ty złożyłeś kolejne, możemy połączyć oba zamówienia i wysłać jedną paczką - zmniejszą się wówczas koszty przesyłki!


6. Metody płatności


Dla wygody naszych Klientów oferujemy kilka metod płatności:

• pobranie - za zamówione towary płacisz przy odbiorze przesyłki.
• przedpłata na konto - po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz informację o sumie do wpłaty i numerze konta, na które należy dokonać przelewu; realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w banku SGB BS - numer rachunku bankowego: 79 8340 0001 2002 0001 9389 0001.


7. Reklamacje i gwarancje


Produkty oferowane w naszym sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

First Class odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką) na adres naszej siedziby. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sklep@mojezwierzeta.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji).

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu oraz dokładnego opisu przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądania co do reklamowanego produktu. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi First Class.

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:
e-mail: sklep@mojezwierzeta.pl
tel.: +48 790 228 638

Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres:
First Class
Zabagno 13
83-115 Swarożyn

Mając na względzie pozytywną współpracę z Klientami dążymy do możliwie najkorzystniejszego dla Klienta rozwiązania zgłaszanej reklamacji. Informujemy także o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji np. w formie mediacji prowadzonej przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej.


8. Zwroty


Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (przykładowy wzór oświadczenia) przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy we wskazany przez Państwa sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy przekazać lub odesłać nam towar na adres naszej siedziby niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zwracane produkty prosimy przesyłać na adres:

First Class
Zabagno 13
83-115 Swarożyn


9. Ochrona danych osobowych


Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma First Class. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom.

Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.

Baza danych osobowych zgodnie z przepisami prawa została zgłoszona w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod nazwą mojezwierzeta.pl.